בנוף הקולינרי המגוון של ימינו, לא קל למצוא מגשי אירוח כשרים המתאימים לכל הקהלים, על אף שמגשי אירוח או קייטרינג כשרים ממלאים תפקיד משמעותי בכך שהאורחים יוכלו ליהנות מאוכל המתאים לצרכיהם וכמובן לטעמים שלהם 😉

מגשי הקייטרינג של קפה טוב – רשת בתי קפה חברתיים הם כשרים, חלביים, איכותיים והם גם תוצרת כחול לבן.

כל אחד ואחת יכולים למצוא מה לאכול מקשת המגשים שלנו גם צמחונים, טבעוניים, וגם צליאקים- מאכלים ללא גלוטן.

 

חשיבות הכשרות בקהל הרחב:

נושא הכשרות נוגע לקהל גדול באוכלוסייה בישראל ומהווה תפקיד בסיסי לאירוח. לרובי זוהי דרישה חשובה המעניקה תחושת ביטחון, סיפוק ורוגע לכלל האורחים. קפה טוב מציעה לכם אירוח שקט עם אוכל כשר שיתאים לכלל האורחים והמשתתפים באירועים שלכם.

 

מעבר לכשרות- חומרי גלם איכותיים וטריים:

חומרי הגלם שאיתם אנחנו עובדים הם איכותיים ומביאים למגשי אירוח ברמה גבוהה וטעימה.

על מנת לספק לאורחים חווית קולינריה איכותית וטעימה, קפה טוב ממקדת את תהליך הכנת המגשים לזמן המדויק אליו המגשים צריכים להגיע אליכם ומוודאים כי הכל נעשה בקפידה!

 

מוצרים חברתיים תוצרת כחול לבן מוגשים באהבה:

כל המוצרים והמאכלים הנמכרים תחת רשת קפה טוב הינם בתוצרת כחול לבן- מהאוכל ועד לאריזה 😊

מי שמתפעל את הרשת מכין ומגיש את האוכל, הם אנשים עם מוגבלויות המקבלים הכשרה תעסוקתית בקפה טוב במטרה להשתלב בשוק העבודה החופשי, כך שמעבר למגשי אירוח מצוינים, איכותיים ומגוונים,  אתם לוקחים חלק בגיוון תעסוקתי ושילובם בקהילה.

 

טריות עושה את כל ההבדל:

בקפה טוב אנו מבינים את חשיבות הטריות בכל הנוגע למגשי אירוח. לכן אנו נותנים עדיפות לאיכות והטריות הגבוהה ביותר של מגשי האירוח שלנו, ומבטיחים שחווית מגשי האירוח שבאירוע שלכם תהיה לא פחות מיוצאת דופן. המגשים שלנו מעוצבים בקפידה כדי לשמור על האיכות שלהם, הטעם והטריות הכללית של המאכלים האהובים עליכם. בין אם אתם מארחים חברים או מפיקים אירוע/ פגישה עסקית, אנו מבטיחים שכל טעימה תהיה חוויה מענגת ומעצימה.

 

למי מתאימים מגשים האירוח של קפה טוב?

המגשים שלנו מתאימים לכל אירוע, אירוח וחגיגה- אירועים גדולים כקטנים, אירועים עסקיים (הרמת כוסית, מסיבת השקה, אירועי חברה, ישיבות , פגישות, סוף רבעון, ימי הולדת ועוד) ואירועים פרטיים (ימי הולדת, אירוח פרטי, מסיבות מקווה/חינה, חגים ועוד) באווירה ישראלית אותנטית חברתית תוצרת כחול לבן.

 

השילוב בין נכונות לשמור על כשרות, דגש על חומרי גלם איכותיים ומסר חברתי הופך את המגשים של רשת קפה טוב לבחירה האידיאלית למגשי האירוח. לרשת קפה טוב תפריט מגוון מסלטים, קישים, כריכים, פסטות, אנטי פסטי, קינוחים, מגשי פירות ומאפים ועוד מבחר גדול של מנות כשרות הנותנות מענה לקהל הרחב ומשמחות את האורחים עם חוויה קולינרית נהדרת וטעימה.

 

ואם עדיין לא השתכנעתם – מזמינים אתכם לעבור לתפריט האירוח שלנו כאן באתר האונליין החדש – ניתן לבצע הזמנות בקלות.

לתעודת הכשרות שלנו לחצו כאן

לשירות הלקוחות שלנו התקשרו: 073-3605094

פריסת שליחויות מעכו לגדרה וניתן לבצע איסוף עצמי מהסניפים.

 

כתבה: הודיה אביטן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *