בשנה החדשה שמתקרבת, אנו נוהגים לתכנן מראש את חגיגות הסעודה- מה נזמין לעובדים השנה? איזה סוג אוכל מתאים לכולם בארוחה? טבעונים.. צמחונים, איך מוצאים פתרון לכל הצדדים?

קפה טוב כאן כדי לעשות לכם סדר.. אז מה אנחנו מציעים?

קפה טוב היא רשת בתי קפה חברתית הנמצאת בפריסה ארצית, ומתמחה במגשי אירוח, הפקת מגשים לאירועים, כנסים, חברות, עסקים ולפרטיים לכבוד חג ראש השנה. הרשת המוכרת מציעה מגוון עשיר של מנות, שיכולות להתאים בדיוק לטעם הקהל ולסוג האירוע שלכם ותדאג לשדרג לכם את הארוחה וגם מקדמת עשיה חברתית או משהו כזה

מגשי האירוח של קפה טוב-לא מה שחשבתם

קפה טוב הינה רשת בתי קפה חברתית מבית קבוצת שכולו טוב, המהווה מסגרת יקום והכשרה שיקומית עבור אנשים עם מוגבלויות ומסייעת להם להשתלב בשוק העבודה החופשי.

על ידי רכישת מגשי האירוח של קפה טוב אתם שותפים בגיוון וקידום הזדמנות תעסוקתית שווה עבור אנשים עם מוגבלויות.

מעבר לערך החברתי המדהים, הטעם.. הריח והאיכות של המגשים לגמרי מפנקים וישאירו את האורחים שלכם פעורי פה! כבר צפיתם בתפריט? (לינק לעמוד מגשי האירוח שלנו)

למי מתאים מגשי האירוח?

לככוולם! בין אם אתם מעסיקים שמעוניינים להזמין כיבוד לישיבה, הרמת כוסית במשרד או כנס – אנחנו בקפה טוב נדע לבצע את ההתאמות המדויקות לקהל היעד שלכם ולהתאים לכם מגשים מכל הסוגים כדי שכולם יהיו מרוצים. ימי הולדת, מסיבה, מפגש עם חברים ואפילו ארוחת חג עם משפחה- גם כאן רשת קפה טוב יודעת לתת מענה מעולה ולהגיע עד אליכם עם המגשים הטעימים שהזמנתם.

בקפה טוב תוכלו למצוא תפריט עשיר של מגשי אירוח ממנות ראשונות, סלטים טריים, מנות עיקריות ואפילו קינוחים טעימים ומפנקים לאחרי הארוחה. ניתן לבחור בין מנות חלביות, צמחוניות, וטבעוניות אשר נותנות פתרון לכל הקהלים ובכך ליצור תפריט שמתאים לכל העובדים, לקוחות וספקים (משהו כזה הרעיון הוא להוסיף את המילים הנל לחיפוש)

מגשי האירוח של רשת קפה טוב מתאימים לכנסים גדולים, ארוחות משפחתיות, אירועים  HAPPY HOUR  וכמובן לחגיגות חג ראש השנה

 איזה מגשי אירוח יש בקפה טוב?

ברשת קפה טוב תוכלו למצוא מגוון  מגשי אירוח בניהם מגשי אירוח מיוחדים לראש השנה- מגש תפוח בדבש, עוגת דבש, וכמובן סממן החג רימונים.... משהו כזה בניסוח נחמד יותר טעמים ממגשי כריכוני באן, מגשי כריכוני ג'בטינה בשלל סוגים, מגש כריכוני קרואסון עשירים בטעמים, מגש מיני המבורגר צמחוני, מגש מיני שווארמה צמחוני, מגש סושי טורטיה, מגש מאפים מתוקים, מגש מאפים מלוחים, מגש מתוקים מעורב "פרימיום",מגש פירות העונה, מגש פוקצ'ות במגוון תוספות, פסטה בטטה ושמנת, פסטה ברוטב פסטו, פסטה ברוטב רוזה, פסטה ברוטב שמנת פטריות, פסטה נפוליטנה, קיש בטטה, קיש בצל, קיש ברוקולי, קיש גבינות צאן, קיש פטריות, קיש ריקוטה ותרד, מגש ירקות טריים, סלט בורגול מרענן, סלט טונה עשיר ומפנק, סלט יווני קלאסי, סלט סביח מסורתי, סלט קינואה וחמוציות, מגש ירקות אנטיפסטי, מגש עלי גפן, מגש פלטות גבינות לאירוח.

למה לבחור דווקא במגשי אירוח מקפה טוב?

כשאתם בוחרים מותג חברתי כמו קפה טוב  אתם מסייעים בקידום הזדמנות תעסוקתית שווה עבור אנשים עם מוגבלויות, אתם תומכים בערכים חברתיים ונהנים ממוצרים עם טעמים מפנקים וכמובן תיהנו מארוחה משביעה וטעימה לחג הראשון בשנה, ראש השנה.

מגשי האירוח של קפה טוב עשויים מחומרי הגלם הטובים בשוק, טריים מגוונים ועשירים הם עשויים בטוב טעם ומבטיחים איכות בכל מנה וכמובן שאנחנו מגיעים עם משלוח עד אליכם!

לסיכום

תעשו לעצמכם טובה, ותפתחו את חג ראש השנה עם מגשי אירוח של הרשת החברתית קפה טוב. גם נהנים ממגשי אירוח איכותיים טעימים בשלל סגנונות ותוספות וגם מקדמים ערכים חברתיים ומובילים שינוי חברתי.

כתבה: הודיה אביטן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *