ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
רשת בתי קפה חברתיים
מאמרים

מגשי אירוח חג שבועות

אחד משיאי החג הוא הנאה מסעודות חגיגיות סביב השולחן עם המשפחות, כמו רוב חגי העם היהודי 😉 אז אם כבר סעודה חלבית סביב השולחן, תנו לנו לעשות לכם את חג השבועות פשוט, ולספר לכם על מגשי אירוח של קפה טוב לכבוד חג השבועות.

קפה טוב- בית קפה חברתי חלבי

רשת בתי קפה חברתית המהווה מסגרת שיקום והכשרה עבור אנשים עם חסמים תעסוקתיים. בקפה טוב תפריט חלבי, קייטרינג צמחוני, טבעוני וכשר, בו אנו שמים דגש על טריות המוצרים, איכות, ניקיון, שירות שניתן עם המון אהבה לכל לקוח וכמובן טעם 😊

אמרתם חלבי צמחוני- אמרתם קפה טוב!

חג שבועות הוא חג יהודי הנחגג באופן מסורתי עם מאכלים חלביים. עם זאת, למי שמקפיד על תזונה טבעונית/ צמחונית או נטולת לקטוז, מציאת מאכלים מתאימים יכולה להיות מאתגרת. כאן נכנסים לתמונה מגשי האירוח של קפה טוב המציעים אופציה מצוינת למי שמחפש לחגוג את החג עם מאכלים טעימים עם ו/או בלי חלב. לרשת מגוון מגשי אירוח שניתן להתאים לכל אחד ואחת.

מגשי האירוח של קפה טוב

מגשי האירוח של קפה טוב הם הפתרון האולטימטיבי לכל אירוע או מפגש. במגשי האירוח המפנקים תוכלו למצוא כריכוני ג'בטינה, מגשי ירקות טריים, כריכוני באן, סושי טורטיה, עלי גפן, מגש ירקות אנטיפסטי, סלט יווני מפנק, סלט טונה עשיר, מאפים מלוחים, כריכוני קרואסון, פוקצ'ות, מיני המבורגר צמחוני, מיני שווארמה צמחונית, פלטת גבינות, פירות העונה, מאפים מתוקים, ומגש מיני מתוקים.

למה לבחור במגשי אירוח של קפה טוב?

ראשית, מגשי אירוח הם פתרון נוח ופרקטי עבור אירוח לקבוצה גדולה של אנשים. במקום לבלות שעות במטבח בהכנת אוכל, תוכלו פשוט להזמין מגש אירוח ולקבל את כל מה שאתם צריכים עד פתח ביתכם. זה מפנה את הזמן ומאפשר להתמקד בהיבטים אחרים של האירוע כמו: קישוטים, בידור ואפילו מנוחה.
שנית, מגשי אירוח מציעים מגוון מאכלים, מה שהופך אותם למתאימים לכל אירוע. בין אם אתם מקיימים ארוחת חג שבועות בעבודה, מעוניינים בשירותי קייטרינג לפגישות עסקיות, ישיבות ועד מנהלים וכו'.

ומה עושים כשיש ארוחה משפחתית ומבקשים מכם להביא מנה מפנקת לשבועות? תוכלו להתאים אישית את מגש האירוח, כך שיתאים לכלל האורחים ולא תשאירו אף אחד בחוץ. אנו ממליצים לכם על קישים אישים כדי שתוכלו לקבל מחמאות נהדרות ולקצור מחמאות 😊
שלישית, הזמנת מגשי אירוח היא פתרון חסכוני לאירוח, בהשוואה לעלות שירותי קייטרינג או רכישת פריטים בודדים ממכולת, מגשי אירוח מציעים אפשרות משתלמת הרבה יותר. קפה טוב מציעה מגשי אירוח זולים, הנחות להזמנות בכמות גדולה וללקוחות חוזרים, מה שהופך את מגשי האירוח לאופציה אטרקטיבית עוד יותר.
רביעית, קפה טוב היא רשת בתי קפה חברתית וברכישה בבתי הקפה והזמנת מגשים לאירועים, הנכם שותפים לקידום וליצירת הזדמנות תעסוקתי שווה.
לסיכום, הזמנת קייטרינג חלבי, צמחוני וטבעוני מקפה טוב מבטיחה לכם מוצרים איכותיים וטעימים לאורחים שלכם, חומרי גלם טריים, הקפדה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

למי מגשי האירוח של קפה טוב מתאימים?

מגשי האירוח של קפה טוב מומלצים הן לעסקים והן לפרטיים ומתאימים לכל אירוע מגדול ועד קטן ולכל קהל יעד: כנס בעבודה, השקה, הרמת כוסית, ימי הולדת, בר מצווה, מקווה, מסיבת רווקות ועוד.

מגשי האירוח של קפה טוב הם אופציה נוחה וטעימה למי שמחפש קייטרינג לאירועים, כנסים, ימי הולדת ועוד, עם מגוון אפשרויות חלביות, צמחוניות וטבעוניות כשרות.

ואם אתם צריכים המלצת אירוח לסעודת חג עבור כמות משתתפים מסוימת,
אל תהססו לפנות אלינו לקבל תפריט מפנק לשבועות.

להזמנות התקשרו:

כתבה: הודיה אביטן

עגלת קניות

הזמנות יתקבלו 2 ימי עסקים מראש עד השעה 14:00

דילוג לתוכן