הצהרת נגישות
"קפה טוב" הוא מרכז שיקומי העוסק בהכשרה תעסוקתית לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות שונות וקשיים נפשיים.
אנו מייחסים חשיבות רבה ונוקטים את מירב המאמצים והמשאבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי תוך שמירה על כבודם ופרטיותם בהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו. אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. אנו מאמינים ופועלים למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. התאמות הנגישות בוצעו עפ"י התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי. באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. הגדלת הטקסט באתר ל-4 גדלים שונים; התאמת ניגודיות, התאמת אתר לעיוורי צבעים (מונוכרום); הגשת קישורים וכותרות באתר, חסימת אנימציה, שינוי הפונט לקריא יותר.
שירות לקוחות נגיש
הדרכות לעובדים ומקבלי השירות - במסגרת השירות השיקומי אנו עוברים עובדי החברה לרבות המשתקמים הדרכות במסגרתן מקבלים כלים מעשיים למתן שירות נגיש. אדם עם מוגבלות ראיה, רשאי להיכנס לחנויות מלווה בחיית שירות
מוקד טלפוני נגיש - ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון: 03-5341400 שלוחה 2, בימים א'-ה' בין השעות 08:00 ל-16:00. מערכת ניתוב שיחות הטלפון הונגשה כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
אמצעים נוספים ליצירת קשר: דואר אלקטרוני: [email protected]
פניה באמצעות "צור קשר" באתר: https://cafetov.org.il/contact
פניה באמצעות אתר הפייסבוק: https://www.facebook.com/cafetov
בפנייה באמצעות הדואר: קבוצת שכולו טוב, בת שבע 1 לוד.
מידע נגיש
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
פרטי רכז הנגישות: שם: טל פקל, טלפון: 072-3937738 דוא”ל: [email protected]
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה ביום 28.5.2023